Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-11, 23:29   #3254
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

men hva pokker er det som skjer da? Er du der - at du har veggen på en armlengdes avstand? Var det jobben som krever - eller krav-du-setter-til-deg-selv-som-du-aldri-ville-satt-til-andre??
Hm.. Dette var ikke bra. Tror jeg må ut å kjøpe meg en nellik og ta en bokstavelig blind-date med deg snart...

Takk for at du sier det så klart!! Nei; jeg har ikke den veggen på armlengdes avstand; det passer jeg på. Jeg setter heller ikke så store krav til meg selv som jeg aldri ville stilt andre! Har lært litt av hvert opp gjennom årene lell.... Jeg har hatt noen heftige dager på jobb, tidlig opp, planlagte og nødvendige lange dager. Dette kombinert med at jeg ikke kommer meg til sengs på kveldene (der lærer jeg visst ikke noe ) og må opp tidlig - summasummarum blir dette en Dollsine som er sliten. Jeg er da ikke 25 mer, og prøver å bli flinkere å ta time-out på ett og annet vis. En gåtur, lytte til litt musikk. Er flink til det man kan bli bedre.

Og du....hvilken farge skal vi ha på nelliken??

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Prøvd å kutte så mange karb som overhodet mulig? Kun karb fra melkeprodukter tillatt for en periode? Så rene kjøttprodukter som mulig. Nister med skiver av ost med dansk salami og majones som rulles? Kutt så mye søtning som mulig, for kan være akkurat du sammen med meg reagerer på polyoler og tilsetninger? Jeg er sikker på at jeg får økning av insulin når jeg tror jeg er så smart. Mulig fettfaste kan være tingen et par dager? Tror det er noen andre her inne som har mer erfaring (eller tro) på fettfaste? Det skal i alle fall ikke vare mer enn en uke, tror også Torkil skriver noe om det i boka, noe om kickstart ved stagnering.

Jeg skal vri hjernen for å finne på noe nytt.

Åh... snuppeprutti.... Jeg hadde akkurat bestemt meg for å gjøre som jeg sa i svaret til Nysgjerrig nok, og bare lese og ikke kommentere... Så fant jeg dette. Du er så god! Jeg spekulerer på hva som skjedde ja, men søndag ble det for mye proteiner. Og så var forrige uke ganske hektisk, selv om jeg hadde stålkontroll på maten så ble det en del pes med det. Jeg har spekulert på sukettene om de kan være en synder, og har trappet ned. Og så var den pepsien da ja ja. Sitter her med tømmerstokkfingre/føtter igjen, så noe er det. Men jeg har spekulert i dag, og bestemt meg for at denne uka tar jeg det litt med ro i mateveien. Men du...mener du steviaen ikke er bra heller?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Dollsinemor: Min anbefaling er å stresse litt ned - med den jobbuka du fortalte om forrige uke og påfølgende utslitthet og migrene så kan det bli litt for mye for enhver Pass på de time-outene vi snakket om du, og vet du, det er lov til å si nei hvis det blir for mye!
Siden du så lett får vann i kroppen er du nok litt karbosensitiv også - for meg funker det mye bedre hvis jeg greier å ligge nede mot 12g (evt under enkelte dager) istedenfor opp mot 15. Jeg tror nå kanskje vi som er litt godt voksne er litt mer sensitive. Enkelte dager blir det da litt for lite grønnsaker synes jeg, så da er jeg bevisst på å få i meg ett vitamintilskudd

Vi er nok to på dette ja. Tror jeg må under 10 g og jeg... Ligger på 12-maks 15 i dag.

Forresten har jeg kjøpt meg Udos choice og tenker å prøve fra helga. Og forresten dere. JEG ER SÅ VARM! Og har vært det snart to uker! Og jeg har vært systematisk på cocosa to ganger pr dag i 3 uker... Det er helt uvant å svette innendørs!

Jeg skulle så gjerne har kommentert til både Foksy som har lagt ut om fettfaste, Bente som er ferdig med talen, Sanna som vil hjem, Nysjerrig nok om turen til Køben, Appelsinpiken som har ryddet i hverdagen og lærer bort norsk og sikkert mye mye mer, men nå må jeg i senga i stedet. Er nå litt flink å ta litt time-out da?

Er bare SÅÅÅÅÅ glad jeg har dere kjære venner

Svar med sitat