Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-05, 00:52   #19
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Fluortabletter

Jeg brukte fluor hver dag når jeg vokste opp helt fra da jeg fikk tenner tror jeg. Muttern er tannlegesekretær så det er vel grunnen til at jeg startet så tidlig (eller at jeg i det hele tatt begynte med det).

Jeg har aldri hatt hull i tennene, og har fortsatt null hull den dag i dag, men det har vel med bra tannpuss å gjøre også opp gjennom årene. Men jeg husker ihvertfall at jeg bestandig fikk skryt av tannlegen for steinhard emalje på tennene og det sa tannlegen kom av fluortablettene.

Men nå har jeg ikke brukt fluor på flere år. Og det siste året har jeg byttet den vanlige tannkremen med Zendium.