Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-11, 20:25   #559
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Å fytti Ingen frø jeg noensinne har smakt smker så ufyselig som dette.... Tok en ss bar. Selve smaken var helt ok, men ikke godt, men ettersmaken var diskusting...
Måtte sporenstreks blande meg en kaffe med masse fløte og cocosa for å døyve smaken - og jeg gulper den opp også Takker meg til å drikke tran av melkeglass fremfor dette

Jaja når jeg nå har betalt nesten 200,- for denne hersens flaska, så skal jeg nå klare å drikke dn opp, men tror ikke det blir med lett hjerte...

Krysser fingrene for at du opplever det samme som meg, da... at plutselig en dag endrer Udo-smaken seg. Har ingen problemer med den lenger!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat