|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Jeg har erfart at det jeg gikk opp på ferie i år, gikk veldig fort av igjen etterpå. Kos deg de siste dagene, uten å gå med konstant dårlig samvittighet Sanna, og så fikser du det når du kommer hjem igjen!
Synes du er utrolig tøff Bente1 som skal holde denne talen, også på engelsk i tillegg WOW! Hvis vi drar ut på et salsasted i Oslo finner du garantert en dansepartner og kanskje tilogmed en oppfordring om å danse på bordet! 
Appelsinpiken, er det juss du har begynt å studere?? All ære til deg, det er mye jobb! Jeg bruker litt penger på å kjøpe salat i lunsjen på skolen, men jeg begynner å bli skikkelig lei innholdet i salatbaren da...må finne på noe annet snart...
Ellers har jeg fremdeles ikke kommet meg helt tilbake på lavkarbo. Jeg spiser grovbrød (ala Fedon) en gang i blant...og for et par dager siden ble det helkornpasta i en kyllingsalat...osv. Men jeg har gått ned 1/2 kg første røykeslutt-uka mi, så kanskje det passer bedre for meg å spise moderat lavkarbo i stedet for ketose 
Kan ikke være pga trening at jeg går ned, for jeg har ikke løpt på lange tider... MÅ komme i gang denne uka, snart er det Oslo Maraton, og jeg skal liksom løpe 10 km...grøss!

|