Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-11, 19:33   #3229
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Juhu alle sammen.
Her kommer en hilsen fra karboland. Faen... så vanskelig det er med dette kostholdet, når en må spise på restaurant hver dag.
I går bestilte jeg Stifado uten denne evinnelige chipsen (pommes frites) en får til absolutt alt. Greit nok, den kom uten chips og med salat OG ris !
Jeg bestilte hamburger uten brød og chips til lunch i dag. To ganger måtte da kelneren spørre om det virkelig var sånn jeg ville ha det....
Og alltid er det er slags sennepsdressing på grønsakene !
Nå er det bare 3 dager igjen til vi skal hjem og jeg tror det er første gang jeg ønsker å reise hjem fra syden......
Dessuten har jeg kapitulert litt. I går ga jeg fa... og drakk en liten øl. Og så kom den velmenende kelneren med 3 iskuler til meg, han syntes så synd på meg som ikke "tålte" chips !! Har jeg karakter ? NEI, ikke i det hele tatt..
Har sagt det før, - har fått fleskemage. Men likevel har jeg klemt meg inn i ny bikini str. M. Uten for mye besvær !
Jeg har faktisk tenk å skeie ørlite ut de siste dagene. Ikke chips og brød, men litt øl og vin....... Skål for det!!

Hellu & juhuu!! Nå måtte jeg flire: Karbo-land! Haha!!
Men er det ikke ok da? Jeg mener så lenge du er så flink så er det vel overkommelig med litt øl / vin, og et par-tre iskuler? Jeg synes i alle fall du er kjempeflink - det er jo tross alt ferie!
Det er ikke hva du spiser og drikker i ferien som avgjør vekta veit du, det er hverdager det er flest av. Kos deg!
(Og i en bikini str M så vil jeg tro du har det ganske bra) Nyt de siste dagene du - ferien er over fort nok. Vips så sitter du her i det sure regnet med oss andre og ønsker deg tilbake.
Skål Sanna!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat