Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-11, 14:40   #272
sanny
Nytt Medlem

sanny sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 46
sanny er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hei igjen

Nå er det en stund siden jeg har skrevet sist her, største grunnen er vel at det ikke har skjedd noe på vekta siden den 16.8. - kom meg ned på 92.6kg for så å gå rett opp til 93.3 og idag veide jeg meg igjen og havnet på 93.1

Har igrunn vært kjempeflinkt og til og med i ketose var jeg helt frem til lørdag... og likevel står det mer eller mindre stille...
Lørdag ble jeg sint, så da ble det en utskeielse i form av noen druer og flere tomater i salaten - så det var min utskeielse altså... er jo igrunn stolt av meg selv at det ikke ble verre, men jeg gikk jo rett ut av ketosen også...

Har tenkt å gjøre noen endringer i denne uken og holde meg komplett unna søtstoffer (atkinsbarer - det eneste faktisk) og kutte drastisk ned på ost og fløte. er selvsagt ikke sikker om det funker, men må da bare prøve noe og heller tilføre senere igjen.

og så er det noe jeg lurer på:

jeg har lest en plass på forumet at hvis jeg tilfører en måltid / indrigens litt mer fett så forsvinner noen karbohydrater. Hvorfor kan de bare forsvinne??? og er det sannt?

hva er kostfiber og hvor finner jeg dem i ketolysemat? - jeg vet dummere spørsmål går det ikke an å spørre

og så ser jeg at noen skriver at man kan spise seg mett på blomkål og brokoli - men de har jo en del karbohydrater likevel??

jeg er svært glad i kjøtt og grønnsaker i alle slags former, men jeg sliter med å holde karbohydratene under min satte grense (mellom 15 og 20g) og må nok stoppe før jeg er helt fornøyd .

uff ja, det var noen spørsmål og litt frustrasjon. jeg håper dere andre har det bedre på vekta enn jeg akkurat nå

Sanny

sanny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Ketolyse Svar med sitat