|
Sv: Hvorfor samler jeg vann? Hva kan jeg gjøre med det?
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Frosne jordbær does the trick så vel som ferske. Pleier å være vanlig frysevare på dagligvarehandler.
Jeg kan ikke spise for mye av det, får vondt i magen, men en håndfull nå og da løsna litt på vannet.
Ja ... Denne sommeren har vært temmelig varierende her. Jeg la meg til regn i natt, og sto opp til regn for fire timer siden, og det regner fortsatt. Vi snakker ikke yr, vi snakker REGN! "Heldigvis" har temperaturen falt, så det er ikke sånn ubehagelig kondensoveralt-fuktig lenger.
Ok da skal jeg kjøpe frosne jordbær til dessert Det er verd et forsøk også er det jo godt samtidig
Litt OT, men her er det altså blå himmel (som i går), ca 18-20 grader (som i går) og ganske så behagelig 
Dette voldsomme regnet som Bergen vistnok er kjennt for har jeg fortsatt til gode å oppleve skikkelig bortsett fra på høsten da, i løpet av de snart 2,5 årene jeg har bodd her. Joda klart det regner, men ikke mer enn det jeg er vant til fra østlandet egentlig..., litt oftere kanskje, men sjelden styrtregn, og da er det jo ikke så nøye synes jeg

|