Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-11, 10:19   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor samler jeg vann? Hva kan jeg gjøre med det?

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Jordbær?
Hm kanskje det er noe av forklaringen?
Jeg spiste nemlig jordbær nesten daglig i sommer og da var ødemtendensen vesntlig lavere... nå er det jo ikke jordbær i butikkene lenger... iallefall bare slike usmakelige utenlandske

Men jordbær er jo ikke så lett å få tak i utenom sesongen uten at de er sukret eller fulle av aspartam da...

Jeg bor i Bergen forresten Men vi har hatt en MYE bedre sommer enn det virker som dere på østlandet har hatt, har familie der som har klaget fælt mens jeg har sttet og kost meg i sola

Frosne jordbær does the trick så vel som ferske. Pleier å være vanlig frysevare på dagligvarehandler.
Jeg kan ikke spise for mye av det, får vondt i magen, men en håndfull nå og da løsna litt på vannet.

Ja ... Denne sommeren har vært temmelig varierende her. Jeg la meg til regn i natt, og sto opp til regn for fire timer siden, og det regner fortsatt. Vi snakker ikke yr, vi snakker REGN! "Heldigvis" har temperaturen falt, så det er ikke sånn ubehagelig kondensoveralt-fuktig lenger.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat