Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-11, 09:49   #3222
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Gratulerer med fantastisk resultat Bente!!!! WOW - det er mange kilo!
Stæsj opp kjolen med noe skikkelig gallafaktorer da?! Lange hansker, eller en boa - ? Noen høye sko med stor glam faktor? En veske som oser av bling-bling kanskje? Eller en strømpebukse som holder litt inn & opp med et diskret og stilig mønster? Var det bryllup sa du - eller?
Men du - når du har gått ned så mye så tror jeg det blir kroppen som er wow-faktoren. Pass på å vise fram de nye formene dine du, så er nok mye gjort!
Kan være med deg som det er med meg - at jeg fant ut at det lå litt selvtillit under noen av kiloene - da håndterer man ofte både x'er og selskaper bedre en forventet.
Blander man selvtillit med et stort smil og et hevet hode (totalt 0 karber, men jævelig "fett" ) så kan man komme seg langt.

Hvordan går det med talen da? Var det sånn at du var forlover?

Ja, det er maaaaange kilo - hadde tenkt ned ca 20, da, men jeg har hele tiden tenkt at de 15 første kg er de viktigste, det var de som var farlige for helsen min, de 5 siste er mer "pynte kg" og mer en bonus. -Og nå er jeg nesten kommet ned de 15 kg ene - helt fantastisk!

Jepp, jeg skal ut og kjøpe litt stæsh med blingfaktor kjempeide!

Det er 10 års jubileum for en årlig internasjonal kongress vi som salsaklubb arrangerer, så jeg skal holde jubileumstalen - på engelsk Første grovutkast er ferdig, men detaljene må jobbes en del med.......gruer meg. -Men jammen skal jeg kjøpe litt bling, og kjolen viser perfekt fram min nyervervede midje

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat