|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Godmorgen skjønne venner!!
I dag er det nesten nøyaktig 4 mnd siden jeg startet på dette kostholdet. Og vet dere, denne uka viste vekta -1.4 kg!!!! Totalt har jeg tatt 14.2 på disse 4 mnd. Det er virkelig helt ufattelig oppe i hodet mitt, men jeg skal jo innrømme at jeg er rimelig stolt av meg selv da. Tror kroppen min fikk seg ett lite sjokk denne uken, å gå fra en relativt stillesittende sommer til høyt aktivitetsnivå og 6 timer med dansing denne uken. Lurte litt på hvilket utslag det ville få, tenkte det kunne slå begge veier, men det var altså bedre enn bra!!!!
Det har vært tøft å holde kurs med han, ja, men vi er så få som underviser, at vi må nesten kunne holde kurs sammen alle sammen, hvis ikke fungerer det ikke. I begynnelsen satte jeg på meg en maske, var hyggelig, profesjonell osv og fikk alt til å fungere - etterpå gikk jeg hjem og kastet opp og grein resten av natta....... Men merket at sist uke da jeg måtte steppe inn som vikar der, så gikk det mye bedre, så jeg beveger meg i riktig retning. Er ikke satt opp fast på kurs med han nå i høst, men av og til blir noen syke, og da må man bare steppe inn der det er nødvendig...
Jeg bor i Stavanger, så er nok langt unna hovedstaden.... De fleste av venninnene mine skal dit, og min beste venninne som ikke skal være der er både mye lavere og mye tynnere enn meg..... Jeg har en kjole som jeg kjøpte på salg tidlig i sommer, og som jeg da kjøpte litt for liten, nå er den passe. Den føler jeg meg ganske fin i, men er litt usikker på om det kanskje er litt for lite formell. Men du har rett i at det er viktig å føle at en ser fin ut, så med stor sannsynlighet blir det den kjolen selv om den er litt uformell. Kanskje jeg kan kjøpe litt stæsj, ja, så den "pyntes" opp litt, det kan være en god ide 
Nå får jeg vel ta fatt på arbeidet her. Ønsker alle en god mandag!
Gratulerer med fantastisk resultat Bente!!!! WOW - det er mange kilo!
Stæsj opp kjolen med noe skikkelig gallafaktorer da?! Lange hansker, eller en boa - ? Noen høye sko med stor glam faktor? En veske som oser av bling-bling kanskje? Eller en strømpebukse som holder litt inn & opp med et diskret og stilig mønster? Var det bryllup sa du - eller?
Men du - når du har gått ned så mye så tror jeg det blir kroppen som er wow-faktoren. Pass på å vise fram de nye formene dine du, så er nok mye gjort!
Kan være med deg som det er med meg - at jeg fant ut at det lå litt selvtillit under noen av kiloene - da håndterer man ofte både x'er og selskaper bedre en forventet.
Blander man selvtillit med et stort smil og et hevet hode (totalt 0 karber, men jævelig "fett" ) så kan man komme seg langt.
Hvordan går det med talen da? Var det sånn at du var forlover?
|