|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen skjønne venner!!
I dag er det nesten nøyaktig 4 mnd siden jeg startet på dette kostholdet. Og vet dere, denne uka viste vekta -1.4 kg!!!! Totalt har jeg tatt 14.2 på disse 4 mnd. Det er virkelig helt ufattelig oppe i hodet mitt, men jeg skal jo innrømme at jeg er rimelig stolt av meg selv da. Tror kroppen min fikk seg ett lite sjokk denne uken, å gå fra en relativt stillesittende sommer til høyt aktivitetsnivå og 6 timer med dansing denne uken. Lurte litt på hvilket utslag det ville få, tenkte det kunne slå begge veier, men det var altså bedre enn bra!!!!
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Hm...
Høres ut som om du trenger tid - hehe - eller en påspandert fyr. Knis! Men å danse på fast basis med x'n høres for meg helt uoverkommerlig ut. Er det ingen annen mulighet? Gosj. I tøffeste laget for mange vil jeg tro. Vær forsiktig med deg selv da!
PS: Hvis han ikke så verdien i å ta godt vare på deg så er det jo han det er noe rart med. Og når han er så rar så kan det hende du skal være glad til. Bruk tiden du.
Kan du låne en kjole tro? Kanskje noen du kjenner som ikke skal dit har en til utlån? Bor du i sentrum (ja, da mener jeg i nærheten av hovedstaden) så er det vel flere steder som lar deg leie en kjole for en billig penge også? Ikke for det - kan godt hende du føler deg vel i en kjole som er blitt for stor - bare fordi den er for stor. Men hvis ikke så hadde jeg lånt / leid. Artig å se fjong ut da, når det først komer en sånn anledning. Kanskje du har noe fra før av som du kan kombinere på en ny måte? Med noe nytt stæsj? Eller kjøpe en til en grei pris og style den opp selv?
Det har vært tøft å holde kurs med han, ja, men vi er så få som underviser, at vi må nesten kunne holde kurs sammen alle sammen, hvis ikke fungerer det ikke. I begynnelsen satte jeg på meg en maske, var hyggelig, profesjonell osv og fikk alt til å fungere - etterpå gikk jeg hjem og kastet opp og grein resten av natta....... Men merket at sist uke da jeg måtte steppe inn som vikar der, så gikk det mye bedre, så jeg beveger meg i riktig retning. Er ikke satt opp fast på kurs med han nå i høst, men av og til blir noen syke, og da må man bare steppe inn der det er nødvendig...
Jeg bor i Stavanger, så er nok langt unna hovedstaden.... De fleste av venninnene mine skal dit, og min beste venninne som ikke skal være der er både mye lavere og mye tynnere enn meg..... Jeg har en kjole som jeg kjøpte på salg tidlig i sommer, og som jeg da kjøpte litt for liten, nå er den passe. Den føler jeg meg ganske fin i, men er litt usikker på om det kanskje er litt for lite formell. Men du har rett i at det er viktig å føle at en ser fin ut, så med stor sannsynlighet blir det den kjolen selv om den er litt uformell. Kanskje jeg kan kjøpe litt stæsj, ja, så den "pyntes" opp litt, det kan være en god ide 
Nå får jeg vel ta fatt på arbeidet her. Ønsker alle en god mandag!
|