Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 23:44   #3214
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hehehe, Nyskgjerrig nok - Ja, kanskje skal jeg både shoppe nye klær til min nye kropp + en mann til å varme den litt....... Hmmmmm lurer egentlig litt på når jeg skal bli klar for det jeg, brent barn skyr ilden vet du, og jeg ble virkelig brent til gangs i fjor. Det værste er at jeg stadig vekk må holde salsakurs sammen med HAN, og med han så tett innpå meg til stadighet sliter jeg med å legge følelsene bak meg..... Men jeg jobber godt med den healeren min nå, og synes det hjelper litt, så håper å komme meg noen steg videre snart
Konklusjonen min"so far" er at jeg heller vil leve livet alene enn å oppleve noe slikt igjen, så har nok et godt stykke vei igjen å gå.

Har forresten et kjoleproblem til den talen jeg skal holde neste helg - det er gallamiddag, så må være ekstra fin. De kjolene jeg har brukt i det siste er for store, og de fine fra "gamle dager" - da jeg var tynnere- er enda litt for små. Er det noe poeng i å gå ut å kjøpe ny kjole som jeg kanskje bare får brukt en kveld, og som (forhåpentligvis) vil være for stor ved neste anledning til å bruke denslags kjole??? -Men så er det også teit å skulle holde tale og være mer uformelt antrukket enn resten av gjestene....dilemma....

Nå må jeg se og komme meg i seng her, er jo jobbdag igjen i morgen. Ønsker dere alle goingene en god natt!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat