Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 23:04   #3212
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Wow, Prutti! Den kaka så knallgod ut. Vil haaaa!!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Appelsinpiken: Kanske det kunne vært noe for deg også, forskjellige former for muffins, legge de i passe store posjoner i fryseren, så er det enkelt å ta opp, putte i veska og ta med på skolen? Skjønner godt det blir litt stress med så lange dager og så skulle begynne med matlaging etterpå. Kanskje en ide å bruke søndagen på å lage opp noen middager, legge i passe posjoner i bokser i frysen, så kan du bare supplere med litt frisk salat om du har lyst på det? Men jeg er helt enig med både deg og Dollsine: Det derre brødet kan de bare ha for meg altså disse karbofrikene, det smaker jo ingenting, bare mel, maten vi lager er mye bedre. Men ja, litt tid tar det jo å lage og organisere hverdagen, da, når det ikke fins noen lettvindt løsninger for stressende dager....
Kjekt at kjæresten din ble så glad for gaven, da

Har lagd de muffinsene, men syns de smakte for eggete (hvis vi snakker om den samme oppskriften). Hadde vært supert å kunne bruke søndager på mat - og det må jeg jo også. Det som er stas, er at jeg jobber annenhver søndag og da er jeg ikke hjemme før sju-halv åtte. Og helgen tilbringes med kjæresten (bortsett fra neste helg for da er mamma hjemme, så da er jeg i hjembyen), hjemme hos han. Han trives bedre hos seg, i tillegg til at det er større plass. Må bare bli flinkere til å utnytte plassen (og at jeg kan få være alene på kjøkkenet når jeg er der) og lage masse mat.

Herlighet, nå er jeg skikkelig negativ...

Positiv ting: Hjemmelagd iskrem i ismaskin = NAM!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat