Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 22:54   #3209
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Prutti: Nå sitter jeg med vann i munnen og ser på den kaka di, den ser bare helt fantastisk god ut! Og så lite karber!!!! Ved neste passende anledning for kake skal den definitivt prøves!!!
Sønnen min var forresten overbegeistret for tocomuffinsene dine. "de va skam-gode" var hans eksakte ord Så glad for at jeg har funnet et alternativ til han som skolemat!

Appelsinpiken: Kanske det kunne vært noe for deg også, forskjellige former for muffins, legge de i passe store posjoner i fryseren, så er det enkelt å ta opp, putte i veska og ta med på skolen? Skjønner godt det blir litt stress med så lange dager og så skulle begynne med matlaging etterpå. Kanskje en ide å bruke søndagen på å lage opp noen middager, legge i passe posjoner i bokser i frysen, så kan du bare supplere med litt frisk salat om du har lyst på det? Men jeg er helt enig med både deg og Dollsine: Det derre brødet kan de bare ha for meg altså disse karbofrikene, det smaker jo ingenting, bare mel, maten vi lager er mye bedre. Men ja, litt tid tar det jo å lage og organisere hverdagen, da, når det ikke fins noen lettvindt løsninger for stressende dager....
Kjekt at kjæresten din ble så glad for gaven, da

Dollsine: Så bra du og venninnen din koste dere på tur. Håper du fant på noe godt til middag! Så synd med det vannet du får i kroppen hele tiden altså, du er nok veldig karbosensitiv, så det skal lite til for du begynner å samle vann. For 2-3 uker siden prøvde jeg meg igjen på Mama Lupis lefser, og jeg kjente det med en gang, kom da opp i 15, 4 g karber den dagen, og merket at kroppen allerede med så lite begynte å samle vann, heldigvis var det borte igjen i løpet av ett par dager, men ganske irriterende. Holder jeg meg på 12-14g kh klarer jeg meg bra, så prøver normalt å holde meg der

Jeg har vært hos en venninne sammen med noen andre jenter i kveld. Veldig koselig. Som vanlig spiste jeg meg mett før jeg dro, men så hadde hun jo laget noe lavkarbo vennlig med tanke på meg, så da måtte jeg nesten spise. Så i dag ble det to middager på meg! -Men det er så mange som er akkurat som dere sier - prøver å presse oss til å "smake bare litt", så når faktisk noen er så hyggelige at de tenker på deg i maten, går det nesten ikke an å si nei, jeg har akkurat spist, syns jeg Etterpå serverte hun kake da, og da tok hun ikke en gang fram fat til meg, så hun kjenner meg godt nå Har funnet ut at det ikke lenger gjør meg noe som helst å sitte å se på at andre mennesker sitter og dytter i seg alt det melet og sukkeret...heldigvis er det deres kropp og ikke min, tenker nå jeg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat