Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 22:36   #313
Plinoto
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Plinoto er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hei alle sammen!
Det har vært lite tid på internett den siste tiden, men nå er jeg tilbake. Det går fremdeles strålende på dette kostholdet. Jeg koser meg med maten og det har ikke vært noe problem å begynne på jobb mtp lunch. Jeg har vel de beste lunchene av alle kollegaene.
Jeg synes vekta stod stille leeeeeeenge, men så plutselig ser det ut til at det har løsnet. Har en snikveiing for et par uker siden, men skal veie meg i morgen og oppdatere dere.
Igår tok jeg på meg en t-skjorte som har vært litt liten, men nå passet den faktisk! En str ned, så det må jo bety noe på vekta. Gjett om jeg var glad! Det er lenge siden sist. (Fikk tom spørsmål om jeg hadde slanket meg)
Har funnet ut at nøtter ikke er det beste for eksemen min. Det blusser gjerne opp igjen når jeg har spist nøtter. Spiste noen yoghurtnøtter (farlig gode men litt mye karbs) i går og i dag har jeg klødd!!!

Ser at dere andre er flinke også om dagen. Stå på jenter! Vi klarer dette.
Jeg har en kjempestor gulrot til å holde på framover; Vi har bestilt tur til syden neste sommer. Hadde vært godt å kunne finne en lekker bikini til strandturene.

Ha en strålende kveld alle sammen, og en fin mandag i morgen.

Plinoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat