Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 20:00   #9
FrkMarge
Seniormedlem

FrkMarge sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Manglende støtte fra samboer

Nå tenker jeg høyt her... men kan det være at hun selv sliter med å holde seg på et lavt kalorinivå og føler at hun sliter uforholdsmessig mer når du propper i deg all den fete maten?
Jeg vet iallefall at når jeg slet med å holde meg innenfor kcal-budsjettet ala Grethe Roede, hadde jeg for det første masse sukkersug og var alltid sulten, svimmel og uvel.
Jeg hadde gitt MYE for å spise et godt måltid mat UTEN å grave meg selv ned i dårlig samvittighet etterpå rett og slett fordi jeg VISSTE jo at jeg ville måtte betale for det med ekstra vekt etterpå
Det kan hende hun rett og slett ikke takler at du skal unne deg all maten uten at hun kan....
Og det kan hende at hun er redd for all propagandaen som snakker negativt om dette kostholdet og at det er dette hun egentlig tror er riktig, siden vi stort sett har blitt proppet huden full av at dette er den eneste sannheten i flere generasjoner.
Eller det kan rett og slett hende at hun er både sjalu og redd....

Jeg tror dere må snakke skikkelig sammen...

FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat