Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 19:28   #3202
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei Appelsinpiken! Så bra kjæresten satte pris på gaven fra deg! Det er en utfordring å finne det rette, som blir satt pris på av mottageren. Sånn sett er mange for kravstore og ikke setter pris på at noen faktisk har gjort en hederlig innsats for å finne noe de med omhu har valgt å gi bort, i den tro at mottakeren blir fornøyd.

Du har hele min støtte kjære Piken, også når det gjelder matlagingen! Selv om maten er god, er det utfordrende å hele tiden være på "alerten" og ute i god tid. Og når det oppleves som stress og pes... Har du den timeplanen du beskriver hver eneste dag? Da hadde flere blitt motløs.... Kanskje du skal se på den en gang til og se om du finner innsmett for litt kvalitetstid for deg selv, hvor du gjør ting du liker? Og kan du lage opp mat for flere dager og varme opp? Fryser og micro er gull verdt i så måte.

Du sier du lyst på rundstykke med ost og skinke... Hvor for akkurat det? Hva er det med det rundstykket som frister?

Og ja, vi må fortsette. jeg tenker litt på at vi er med og brøyter vei for de som kommer bak. Dumt at det er vi som brøyter og ikke de, men de har nå ikke "skjønt det" ennå. Etterhvert blir det lettere å være slik som oss. Etterhvert stiller ingen spørsmål med om hvorfor vi ikke spiser mel, sukker osv. Og da slipper vi å få kommentaren om at "du kan jo ta litt nå?" som om vi gjør dem en tjeneste liksom

Og så har du noe å se fram til målingen i morgen! Jeg har også snikveid meg, og jeg ser ikke fram til noe positivt i morgen nei... Er fortsatt klar for å fukte Sahara kjenner jeg - og ser jeg... Men, det er forsåvidt ingenting nytt for min del. jeg er enig med deg i at LK fungerer da; selv om jeg ikke har funnet min måte ennå. Må tro at det blir

Svar med sitat