Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 16:51   #3201
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hvor er Appelsinpiken vår; har hun og reist til Kongens by? Her i tråden er det ikke bare å ta en pause - da blir man etterlyst! Og takk for det; det er når det butter det er fort å trekke seg unna. Og det er når det butter i mot vi trenger støtten mest. Å bli etterspurt da er viktig ikke sant? !

Her er jeg!
Har feiret bursdagen til kjæresten i helgen, så har vært opptatt med litt andre ting ... Han ble kjempeglad for gaven sin, så jeg er i superhumør! Har faktisk aldri opplevd at noen har blitt så glad for en gave de har fått av meg før. Han var som en liten unge på julaften som fikk det som var øverst på ønskelista. Han satt og "lekte" med gaven sin i mange timer... <3

Akkurat nå er jeg litt motløs. Føler at jeg virkelig ikke orker å lage så mye mat hele tiden. Og har satt opp timeplan nå i dag, og ser at jeg egentlig bare kan lage middag/lunsj til dagen etter osv mellom 19 og sengetid. Og når jeg må opp klokka sju hver dag, så har jeg jo lyst til å slappe litt av også, etter 10 timer med skole... Hvordan i alle dager skal jeg klare å få det her til å gå!?
Har lyst på rundstykke med ost og skinke! Og vil ikke ha rundstykke som smaker egg. Håper det går lettere når jeg får hentet tortillaene og pitabrødene fra frysern til foreldrene mine.

Men vet med meg selv at jeg egentlig vil fortsette som jeg gjør nå, spise riktig osv - selv om hele samfunnet jobber mot meg. Men nå føles det så vanskelig. Ikke liker jeg all "juksebrødene" med egg. Alt sammen smaker svampete og eggete. Ikke like!

Og dere snakker om hud... Min hud er akkurat som før! Om noe har forandret seg, så er den blitt mer fettete rundt nesa. Nedtur.

Har snikmålt cm og tror at i morgen (som er min måledag) skal bli trivelig! Altså: Lavkarbo funker som bare F. Selv om man ikke har sååå mye å ta av. Gleder meg bittelitt til å dra hjem neste helg og se hva vekta sier etter tre uker som "vektløs". Hihi, jeg er vektløs!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat