Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 16:13   #3200
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heisann. Er tilbake fra turen min, og den ble fin! Vi fikk en del med oppholds og en uten.... Jeg liker å gå når det er "dårlig" vær, fordi det er så deilig etterpå. Og venninna min så at det faktisk gikk an å være ute lell....

I ettermiddag skal jeg bare sløve,se på TV, kose meg. Mmmmm

Spekulerer på hva jeg skal ha til middag; har behov for noe med smak, med trøkk, og greier ikke se for meg hva det skal være. Er litt lei av salat til alt, så det må bli med grønnsaker. Kjøttdeig, tacokrydder, blomkål, brokkoli, fløte/ostesaus gratinert kanskje? En slags lasagne uten squash? Det er i alle fall et alternativ. Stekte pruttilappene til frokost i dag, men jeg savner virkelig egg/omelett ja. Hvem skulle trodd det?

Så bra sønnen din opplever at huden blir bedre på LK! Jeg har alltid hatt tørr hud i ansiktet, hendene og på leggene. Merker det spesialt i ansiktet hvis jeg har spist for lite fett; blir tørr som papir. Jeg vurderer å kaste meg på Udo's bølgen, bare for å se om det kan fungere på meg. Foreløpig er jeg på cocosa med engelsk toffee to ganger pr dag. Tror jeg blir litt ivrig på den og, for jeg er litt småkvalm hele dagen, spesielt etter å ha tatt den. Og nei - jeg er ikke småkvalm av andre grunner nei.

Hvor er Appelsinpiken vår; har hun og reist til Kongens by? Her i tråden er det ikke bare å ta en pause - da blir man etterlyst! Og takk for det; det er når det butter det er fort å trekke seg unna. Og det er når det butter i mot vi trenger støtten mest. Å bli etterspurt da er viktig ikke sant?

Nå skal jeg la pc'n stå en stund, og sløve litt foran flimrekassa og lese meg opp på gamle aviser. Nyt søndagen folkens!

Svar med sitat