|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Nå er muffinsene ute av ovnen. Jeg hadde i litt ekstra bakepulver, og de hevet seg fint og ser flotte ut. Jeg hadde ikke salami, og det hadde de heller ikke på bensinstasjonen her nede, så det ble skinke isteden. Hakket skinken i biter og lot den ligge å trekke litt sammen med tacosaus først, både for at smaken skulle trekke inn og for at den ikke skulle bli bløt inni som du sa. + At jeg brukte mitt hjemmelagde tacokrydder i røra istedenfor de andre krydderene. Vi får se hvordan resultatet blir mottatt, håper han liker det Kan jo også varieres veldig med ulike kjøtttyper + at hvis en bruker bacon eller pepperoni sammen med tomatsaus og pizzakrydder, så blir de mer pizzamuffins aktige.
Når jeg først var i gang slo jeg sammen ei knekkebrød røre også, så den står i ovnen nå. Kanskje blir det også noen mandelmuffins før jeg gir meg. Greit å få litt unnagjort mens det er fridag, for hverdagene blir ofte litt tettpakkede
Vet du, Prutti, den huden hans burde jeg egentlig ha tatt før og etter bilder av - for det er ingen som vil tro det - så stor forskjell er det. Det er jo selvfølgelig pga av den enormt store forandringen han er blitt så overbevist selv også Foreløpig greier han treningen bra, jeg fant noe informasjon som han Pål (husker ikke etternavnet..) hadde skrevet her inne, samt link til noen artikler og en bok som Pål refererte til. Så boken er nå bestilt, så får vi se. Gutten min sier at om treningen ikke fungerer, så kommer han til å ta litt karber rett før trening, han regner med at han brenner dem av i løpet av treningen i så fall. Han skal jo ikke ned i vekt, så han trenger jo ikke være så strikt at han ikke får trent skikkelig pga det.
|