Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 12:38   #3197
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Fårikål er jo nydelig godt, Pruttilutt, så det hjelper deg forhåpentligvis med å få matlysten tilbake

Jeg skal forresten til å bake de tacomuffinesne dine nå. Må lage opp litt mat til sønnen min som skolemat i uken som kommer, og håper de muffinsene er noe han vil kose seg med Det har visst forresten gått veldig bra for han å spise lavkarbo hos faren også, han var tøff nok til å lage en liste over ingredienser som måtte finnes i huset, slik at han selv kunne lage seg mat om det han ikke fikk servert passet Ga t.o.m. klar besked om at det plantemargarinet de brukte ikke var akseptabelt, at han ville ha skikkelig smør isteden Tøffe gutten min, har alltid måttet stri litt med at han er enormt viljesterk, men egentlig er jo det til syvende og sist en styrke å ha med seg da - og så kan jeg vel ikke si så mye på det, for jeg har en liten misstanke om hvor den viljen kommer fra

Nu blir det baking, spent på resultatet, kanskje jeg kan få lurt meg til en liten prøvesmaking.....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat