Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-11, 23:29   #515
Dollsine
Gjest

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Dét er jeg enig i! Jeg ville heller ha kjøpt to stk om mengden var viktig og heller fryst den jeg ikke skulle bruke, men nå trenger jeg ikke mer enn 1 om gangen uansett. Kanskje neste gang!

Kommer seriøst ikke over hvor herlig Udo's er, det kjører over cocosa så det synger etter! Nå er nesten all nuppene mine vekke over hele kroppen, taglsamlinger i ansiktet er ikke lett å finne, men har litt til som gjerne skulle ha vært vekke, jeg har myk hud (ååååh så myk!), ansiktet mitt er rett og slett herlig Hadde jeg ikke hatt bedre å ta meg til om dagene så hadde jeg seriøst bare ligger å kjent på min egen hud! () Den er særs myk under øynene. Albuene som alltid er tørr, er bare myk og håret er blitt mange ganger friskere også. Strever med å få i meg cocosa fortsatt, så her er det kun Udo som kan ta æren

Det var da voldsomt! Hvor lenge har du brukt Udosen? For øvrig anbefaler jeg en liten dråpe stevia med smak oppå cocosa uten smak; da går den ned glatt. Jeg bruker engelsk toffee og kunne spist bare det....

Svar med sitat