Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-11, 23:27   #3192
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Neida, jeg er her Dollsine, jeg sitter bare her og stirrer på den talen og prøver å skrible ned noen ord. Jeg er egentlig veldig vandt til å holde presentasjoner på jobb, men dette blir liksom noe helt annet. Jeg har alle fakta som må med 100% klart for meg, men det å sy det sammen, få det litt underholdende og ikke bare liste opp en mengde fakta, få gode overganger mellom de ulike temaene, samt få det til på et godt flytende engelsk...... Totalt føles det litt uoverkommelig!

Jeg tror alle ismaskiner som baseres på å fryse bolle er sånn jeg, så snart jeg har råd til det, skal jeg kjøpe en med fryse-kompressor. det blir stadig litt billigere etter som tiden går, så jeg får sitte litt på gjerdet en stund til

Håper du og alle andre damene mine får en riktig god natt. Jeg skal sitte en liten stund til å se meg blind på denne talen, og så skal jeg krype til køys, natti natt

Måtte bare innom en tur til

Herlighet, til og med på engelsk! Synes du er tøffesta jeg Bente! Det står det respekt av!! Bukker for deg Dette greier du, helt sikkert

Jeg og tenker at jeg ser an en helautomatisk ismaskin etterhvert; men så lenge jeg kan bruke denne så gjør jeg det. Den kosta 200,- og er ikke all verden. Man får vel det en betaler for? Denne er kanskje verdt å vente på? Bruker jeg den jeg har mye og den ikke fungerer så får jeg se etterhvert.

Og nå er det søvn, godnatt alle damer

Svar med sitat