Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-11, 23:06   #3191
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Neida, jeg er her Dollsine, jeg sitter bare her og stirrer på den talen og prøver å skrible ned noen ord. Jeg er egentlig veldig vandt til å holde presentasjoner på jobb, men dette blir liksom noe helt annet. Jeg har alle fakta som må med 100% klart for meg, men det å sy det sammen, få det litt underholdende og ikke bare liste opp en mengde fakta, få gode overganger mellom de ulike temaene, samt få det til på et godt flytende engelsk...... Totalt føles det litt uoverkommelig!

Jeg tror alle ismaskiner som baseres på å fryse bolle er sånn jeg, så snart jeg har råd til det, skal jeg kjøpe en med fryse-kompressor. det blir stadig litt billigere etter som tiden går, så jeg får sitte litt på gjerdet en stund til

Håper du og alle andre damene mine får en riktig god natt. Jeg skal sitte en liten stund til å se meg blind på denne talen, og så skal jeg krype til køys, natti natt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat