Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-11, 19:19   #4
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sprekk - magevondt - allergi?

Opprinnelig lagt inn av MissPivotal, her.

Jeg hadde en HELT lik opplevelse. Spiste mel/sukker, og trodde jeg skulle forgå av magesmerter dagen etter. Uff.. God bedring! Jeg har ikke reagert på det overhodet før, sånn rent bortsett fra vektøkning og vond kropp. Det vil vel gjerne si at jeg har reagert på det før når jeg tenker meg om

Min erfaring også! Etter jeg la om kosten er det svært sjelden jeg opplever mageknip/ballongmage. Jeg tillegger dette fraværet av kornprodukter, sukker og annen stivelse, siden resten av maten min er omtrent lik Får samme reaksjon når jeg spiser for mye søtstoff dessverre, men det hender at jeg synes det er verdt det

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat