Tråd: Hypothyreose
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-11, 11:16   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hypothyreose

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg anbefaler heller Heggeli Helhetsmedisin. En av de virkelig gode "hormonlegene" der var på Balder da Balder fikk det gode ryktet for behandling av stoffskifte. Vedkommende tar inn nye pasienter, men det er L A N G ventetid.

Går der selv og kan iallfall med hånden på hjertet si at hverdagen min hadde vært en helt annen - og mye dårligere - om jeg hadde latt fastlegen råde. Det har kostet i kroner og øre, men det koster også dyrt å ikke være i stand til å jobbe.

Dette er interessant for meg også (og så lurer jeg på om jeg har fått tipset før?!?). Kan du si noe om hvor mye det faktisk koster (førstekonsultasjon kontra videre timer, om det er noen forskjell), og hva legen du anbefaler heter? Send gjerne en PM om du ikke vil skrive det åpent i forumet.

Bill mrk Desperat

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat