|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Kjære Dollsinemor, ja du må ta litt bedre vare på deg selv. Det er virkelig ikke verdt å kjøre seg så ned pga jobben. Har gjort det en del ganger selv, og det fører aldri til noe positivt i alle fall. En timeout hver dag er en god regel. Meditasjon er sikkert bra for de det fungerer for. Jeg får det bare ikke til selv, for meg fungerer det mye bedre å gjøre noe jeg trives med, en tur, litt dansing, en god bok, ett langt bad, litt egenpleie, en god hyggelig samtale med en venninne eller ungene eller lignende ting. -Men det å bare kjøre på må man ofte betale litt dyrt for i ettertid. Jeg jobber også med meg selv ang. det å bli flinkere til å si nei til ting, en vil så gjerne greie alt, men det går bare ikke i lengden. Håper i alle fall medisinene hjelper deg så du får bukt med migrenen.
Heheheh - spanderer du en mannlig dansepartner på meg i samme slengen, så dere får litt mer å se på enn meg som står og vrikker på hoftene Ellers må jeg jo si at etter å ha begynt på dette kostholdet har i alle fall ikke utgiftene til alkohol tæret mye på økonomien, nei
Sikkert meget sannsynlig at det var noe sukker i marinaden til den kyllingen, ja, og er du like kh-ømfintlig som meg, så skal det ikke mer til. Skikkelig irriterende at de putter sukker og stivelse i alt mulig, synes de som serverer mat til folk burde hatt litt større bevissthet rundt dette med kosthold og at folk kan ha ulike kodtholdsfilosofiere. Kanskje kommer det etter hvert som samfunnet får litt mer opmerksomhet rundt bruk av kh.
-Men det er jo bare å fortsette som du har gjort denne uken, så kommer det vannet ut igjen vet du
|