Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 18:20   #68
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av kjersti83, her.

tuuusen takk for oppskriftene Da skal vi komme oss igang med lavkarbo i helga.. Like greit å IKKE vente til mandag, sånn som jeg har sagt nå i to mnd.. På mandag starter jeg... hehe, det skjer aldri..
Hvis du trenger inspirasjon til mat og oppskrifter, eventuelt søtsaker som ikke er sååå søt, så har gerd mange fine oppskrifter. søk på henne her inne
I morgen blir d knekkebrødbaking her i huset.. gubben er til og med interessert i å prøve

Spanande at du har fått med deg gubben, er mykje lettare når ein er to
Ja, Gerd har mykje godt - men eg er elendig på å sitta å lesa oppskrifter på nett... eg tyr som oftast til lettaste løysinga... så eg må kanskje verta litt flinkare til å tilrettelegga for meg sjølv - så Gerd skal søkjast opp og oppskrifter lesast og skrivast ned

Eg syns knekkebrøda vert best om dei steikjer liiiiitt for lenge, for då får solsikkefrøa litt "rista" smak - om du skjønar
Tvi tvi!

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat