|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heeeeelg - deilig 
Pruttis: Det er alltid vemodig å bryte opp og si farvel til mennesker som har stått en nær, men du kommer nok til å greie å holde kontakten med de som virkelig betyr noe Og nå kan du begynne på et helt nytt kapittel - det er litt deilig det også - begynne med blanke ark, sette en ny marl og en ny struktur for hverdagen Håper veldig på at du skal få den jobben, det hadde vært fantastisk kjekt
Og du har absolutt ingen grunn til å beklage at du har snakket om andre ting enn mat! Vennskap bygges ikke gjennom matprat alene, vet du Ja, det er har kjempebetydning at vi hjelper og støtter hverandre på matsiden, men det at vi setter så utrolig stor pris på hverandre her inne kommer jo også av at vi deler av oss selv på alle andre måter. Verdens beste syklubb 
Jeg prøvde å sette meg litt ned med den talen nå, men er helt blank. Vet hvem jeg må takke, men det blir det jo ikke mange setningene ut av.... Tror jeg utasetter problemet til i morgen jeg.... Nå skal jeg heller ta og lage meg litt nytt Taco krydder, har jammen greid å bruke opp den boksen jeg lagde for en stund siden - her går det en del tacokrydder, som dere skjønner, etter at jeg begynte å lage det selv bruker jeg det på litt forskjellig, jeg. Og i dag skal jeg definitivt ha Tacosalat med osteknekkis og rømme mmmmmmm
|