Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 15:35   #3173
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kjæreste damene mine!

Nå har tiden kommet. Jeg sitter på flyplassen og nyter et kaldt glass brus. Velfortjent. Vurderte til og med vin.
Lå hjemme i natt, på en sofa med en jakke over meg. Fant ut at det var best. Sovnet rundt 03 og stod opp kl 8. Da kom en venninne og kjæresten innom, hjalp meg ut med bagasje og hjalp til med rundvasken. Kjørte til byen og koste oss litt på café, var vemodig å si hadet. Dro videre innom bestis, men klarte ikke være der så lenge. Orket ikke tårevåt farvel.

Det er rart, så mye som har vært en del av livet det siste året. Det går en god del tanker gjennom hodet mitt nå; mange koselige stunder, mange nye og gode venner, mange morsomme fester, litt kjærlighetssorg og litt flørt - men "regrets and mistakes are memories made" - og det trenger nødvendigvis ikke bare være negativt!

Nå håper jeg at jeg får jobben jeg har søkt på, så blir det fullkomment.
Har en plan om å bli mer aktiv ute; gå noen fjellturer og slikt. Mange planer.
Føler meg som en heliumballong; så fra i morgen er det på'an igjen. Jeg takler ikke denne følelsen av avsky som jeg har for meg selv akkurat nå. Og det er kun jeg som kan gjøre noe med det.

Beklager at innleggene mine handler om alt annet enn kostholdet, og når jeg først snakker om kostholdet så er det om hvor dårlig jeg er til det
Blir andre boller nå, det kan jeg love dere.

Håper dere har det fint i dag.

Hilsen prutti som sitter på flyplasskafé og spiser brownies.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat