Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 14:43   #37
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ray Peat: Ja til mettet fett, nei til flerumettet fett

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Jeg fikk vite at alle studier på mettet fett som viser at mettet fett er bra betyr at man "vil se" at mettet fett er bra, mens det i virkeligheten ikke er bra.
At helsevesenets anbefalinger er det eneste rette, og at alle som er for mettet fett tar feil.

Jeg ville nok ønsket bedre argumenter enn det der for å endre mening... Blant annet konkrete studier. Helsevesnet har tatt feil før, de... Noen som husker hvor farlige egg var for 20 år siden?