Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 08:44   #21
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

dattera mi hadde time hos tannlegen i går og jeg fulgte henne dit. jeg spurte og gravde litt og fikk greie på at ingen i hamar gir avbetalig, men hvis jeg går til en tannlege som har student og lar studenten fikse tennene mine så får jeg det til halv pris. studenten får veiledning av den ferdig utdanna tannlegen og det kan ta noe lenger tid enn vanlig. nå har jeg fått tak i en student og har time i dag kl halv to. jeg får låne litt penger av faren min så jeg i hvertfall får gjort de to rotfyllingene og fjærna tannsten må jo bare smi mens jernet er varmt når man kan få det til halv pris,da nå sitter jeg her og ser på klokka og gruer meg og gleder meg og synes tida går forferdelig sakte...

Så utrolig bra!
Lykke til i dag!