Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 08:15   #2058
Metalgirl
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Puh. Nå kjenner jeg at jeg er rimelig lei. Savner lavkarbo så tarmene hyyyler... var hos Hexeberg forrige uke, og han var fornøyd. Skal fortsette å gå dit og veie meg hos en ernæringsfysiolog fremover. Litt billigere Har nok gått opp 1 kg igjen. Var i begravelse, og der serverte de tapas. Så jeg spiste lavkarbo. Selvfølgelig mer enn jeg hadde trengt... også begynner jeg så tidlig på jobb for tiden, at 5 måltider på en dag overhodet ikke er nok... OGSÅ har jeg vært sulten heeeeele tiden. Og legg på dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent, så har dere humøret mitt om dagen. Pluss PMS. URK!!! Gruer meg til å gå på vekta etter helgen, utdrikningslag på lørdag... har fått utvidet Eurodietten frem til bryllupet, så de neste 4 ukene SKAL jeg være beinhard. Må bruke dietten for alt den er verdt og slutte å "skeie ut" med lavkarbo innimellom. Hexeberg sa at hvis man trener mye, så kan man spise ekstra, men da må det være lavkarbo. Men nå har jeg ikke trent siden søndag, så da blir det ikke noe ekstra på meg... jaja. Får cheere meg opp litt med å glede meg over de kiloene som ER borte

Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat