|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Godt å se deg Nysgjerrig nok Håper turen din var fin! hva savnet du mest - cocosan eller kjæresten
Hehe - de holder meg varme begge to veit du. Men helt alvorlig: jeg pleier alltid å savne samboer'n - men nå kjente jeg at jeg hadde sug etter Cocosa. Har jo bare drukket det i noen uker, - men det hører litt hjemme i hverdagen nå på et vis. Veldig fornøyd med det.
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Nysgjerrig nok har vært i nærheten av meg - ut å si fra! Om ikke annet så bare vissheten om at du er der... Og jeg er sannlig utfordret på treff; der traff spiker'n hodet kan du si - jeg kan ikke si nei til utfordringer dessverre. Så får vi se
Var jeg? Næh?? Neste gang skal det varsles - æresord. Kanskje vi tørr å møtes da - hehe - siden vi er to skeptikere så kunne vi om ikke annet avtalt å passere hverandre med en nellik i knappehullet og øya igjen eller no'? 
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Lurer dere i meg ett par glass vin mens jeg er i ketose er jeg redd det er en viss fare for at jeg lar meg overtale til å danse på bordet også, jeg 
Åh - dette gjør at jeg har enda mere lyst til å se dere: Vin og integrert dansekurs MED Bente på bordet. Dette kan bare bli bra!!
Har trent jeg nå - og det er lenge siden sist. Var skikkelig godt, kjenner jo at det er lettere nå. Var ekstra tungt å ta sit-ups før, når magen var i veien liksom.
I morgen skal jeg til København, (herved varslet Dollsine), gleder meg masse. Bare kosehelg med samboer'n. Mmmm. Trenger det nå, vært ei heidundranes hektisk uke. Sliper offisielt ned skuldrene fra og med nå - og tar helg fra i dag. Fantastisk!!
Smakte min første Atkinsbar i sta - bare for å smake liksom. Ikke så værst da, men det er kanskje bare en fordel at den ikke var heeelt knallgod..Håper bare ikke at jeg har vekket sukkersuget. Hehe - det hvilende villdyret!
|