Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-11, 21:01   #3169
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Heheheheh - ja, å bruke fyrstikker til å holde øynene åpne med er nok en mye bedre bruk av dem, Dollsine
Og du - morgen er det fredag - min favorittdag i uken by the way - da blir det velfortjent helg på oss alle sammen. Jeg er også helt utslitt etter min første hverdagsuke. Kiipt at du får en slik uke neste uke også - men tenk på hvor flott du har løst det denne uken, Dollsine-mor, så blir du nok mentalt innstilt på å greie det like godt neste uke også - flink er du!!

Hehehe - bekrefter bare det jeg har hatt en mistanke om - vi "gamlingene" må nok være litt mer obs på proteinene enn disse ungjentene

Bakte akkurat kokosbrød - det har 80% fett, og tror det er akkurat noe slikt jeg trenger nå - trenger litt mer fett kjenner jeg.

Takk Bente! Denne uka har jeg vært knallflink, og da mener jeg knallflink! Spist med måte, ikke overspist, en ss cocosa til frokost, og en før middag. Egg og en ostebit som mellommåltid hvis det trengs. Og masse vann. System, struktur, system og struktur.

Prøvde på meg en capribukse i kveld, som satt var ganske trang for ett par uker siden - den blir tatt på i morgen. Gleder meg! Den ble kjøpt i 2008, og var ca like trang da. Me like!!!!!!!!! Tror jeg må snikveie meg i morgen jeg

Forøvrig anbefaler jeg både deg og alle andre å blande smak i cocosaen; har ikke noe problem med å ta den ss nå. Håper inderlig ikke det er verken cocosaen eller steviaen som har gitt meg dette utslettet Og ikke eggene heller. Da sliter jeg da... Siden jeg er en smule intolerant ift en del matvarer, så tror jeg at eggene må bort fra kostholdet en periode. Og jeg har ikke peiling på hva jeg kan ta til frokost i stedet. Hva spiser dere til frokost? Jeg kan ikke spise knekkebrød/brød har jeg funnet ut.

Svar med sitat