|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei alle sammen! Jeg er bare innom og snur i kveld og. Det er bare en dag igjen av denne maratonuka mi, og det skal bli godt med helg. Jammen blir neste uke minst like utfordrende med tanke på mat, og det passer meg ikke helt å få to slike på rappen. Samtidig er det jo greit å bare fortsette når jeg først er i gang?
Registrer at en sliten Prutti vender nesa sørover med utrolig mye pikkpakk. Du blir å tjene en formue når du selger alle disse koffertene dine. Appelsinpiken tar ansvar og varsler fra om fest; sånn skal det være! Maria skal øve på utdrikkingslag og på lokalepynting til sin store dag neste år, mens Bente ønsker å slutte å røyke igjen og bruker foreløpig fyrstikkene til å holde øynene åpne. Det kan jo sies å være en bedre bruk? Foksy har sluttet å røyke og sjekker vekta jevnlig, og ser forhåpentligvis ingen røyke-slutt-konsekvenser der. Nysgjerrig nok har vært i nærheten av meg - ut å si fra! Om ikke annet så bare vissheten om at du er der... Og jeg er sannlig utfordret på treff; der traff spiker'n hodet kan du si - jeg kan ikke si nei til utfordringer dessverre. Så får vi se Rikkem0r studerer fortsatt de nye vennene sine, og kommer sikkert innom her igjen når lesingen tar til. Sanna varmer leddene sine og ligger og steker sol, gjett om jeg er misunnelig da! Og de andre - de er nok innom og holder seg oppdatert på skravlegjengen nr 1
Nå skal jeg ta meg en kopp te og litt is; velfortjent synes jeg selv 
|