|
Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)
Opprinnelig lagt inn av kjersti83, her.
hei jeg ammer også, og vil bli kvitt kg etter svangerskapet.. men er fryktelig gla i brød... har du oppskrift på knekkebrød og brød? alt greit med amming under lavkarbo? ungen vokser fint?
Heisann du!
Går veldig fint med lavkarbo og amming (ja, no er jo eg litt på kjøret dei siste dagane, men eg har vore flink fram til denne knekken...), og ungen legg på seg i forrykande fart Det vil sei, eg trur eg produserer kraftmjølk uansett høg eller lavkarbo, for jentungen på 6 la på seg i same tempo, og då var det høgkarbo som gjaldt...
Knekkebrød:
2,5dl sesamfrø
2dl solsikkekjerner
2dl finmalte mandlar
2ss fiberhusk
5dl vatn
Lat røra svella i ca 5 minutt slik at fiberhusken får gjort jobben sin. Del røra i to på to brett kledd med bakepapir og smør utover. Eg brukar eit bakepapir over for å stryka røra ut med hendene - skjønar?
Ha bretta i omnen, eit oppe og eitt nede. 160 grader varmluft. 30minutt.
Ta bretta ut, rut opp med pizzahjul eller anna, ha inni omnen att - denne gongen byter bretta plass. Ha dei inni i 35minutt til.
NAM!
Brød:
6 egg
4dl sesamfrø
2ts bakepulver
2ss fiberhusk
4dl riven ost
Bland alt utanom egga i ein bolle. Pisk egga lett saman og ha i. Ha i brødform (gjerne silikon!), 200grader i ca 45minutt.
Skjer opp i tynne skiver for å få flest mogleg ut av ein omgang 
NAM!
Det er desse to oppskriftene eg svergar til Gubben er frelst 
Lukke til, og berre meld på om det er noko du lurer på! Eg er på GOD veg til å skjerpa meg big time no etter nokre dagar på kjøret.... 
|