Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-11, 11:36   #9731
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har ikke tannlegen sagt noe om hva slags spesialist du skal til?
Eller er det bare en bentetthetsrøntgen- henvisning du har fått?
Evnt kan du ringe tannlegen/fastlegen din å spørre hva slags spesialist du skal til.
Vet du det, er det jo bare å finne den som er nærmest og ringe dit. Noen steder får du time med en gang og må ta med henvisningen da. Andre steder vil de ha henvisningen først for å kunne prioritere hastesaker, og så får du brev med time i posten!

Eller har jeg ikke skjønt hva du ikke skjønner?

Det er jeg som ikke har lest godt nok. Det står vitterlig "rtg" i feltet med "spesialistens navn og adresse"... Da kontakter jeg vel bare lokalsykehuset og tar det derfra?