Godmorgen alle sammen! Da var jeg faktisk våken nok til å lese igjennom det jeg gikk glipp av i går uten at øynene gikk helt i kryss Godt å høre at du har vært i kontakt med RikkemOr, Dollsine, og at alt står bra til! Håper hun tar seg tid til å stikke innom og prate med oss av og til selv om hverdagen har blitt travlere Og kjæreste Pruttis, så godt å se deg skravle litt igjen, vi trenger deg veldig her inne som Dollsine sier - og i tillegg gjør det meg så glaaaaad å høre "stemmen" din Og ja, som Dollsine sier, så håper jeg også du viser Fiskemannen hvilken fantastisk person han går glipp av Appelsinpiken: Hahahahaha, du får meg til å le så jeg griner igjen, jeg bare elsker de tørrvittige utsagnene dine om trening Maria: Tidlig morgenstundt som småbarnsmamma er jo ganske koselig også da. Håper du får en fin bytur og at pyntingen av lokalet går greit - er det i morgen utdrikningslaget skal være? Torsdag i dag - to dager til så er det helg. Denne første hverdagsuka har vært så ekstremt travel både på jobb og med salsaen, og til helgen må jeg skrive tale til en stor internasjonal salsakongress vi skal holde helgen etter. Som leder i klubben har jeg blitt bedt om å holde jubileumstale.....og jeg kunne liksom ikke si nei heller.....har forferdelig vondt i magen for det Derfor har jeg utsatt hele problemet til nå - men til helgen må det altså gjøres. Så det blir mitt helgeprosjekt......wish me luck