Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-11, 01:44   #3152
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Godt å lese at du er tilbake snart Prutti; har savnet deg, rådene dine, kommentarer og perspektiver på ting.
Håper ikke du har skader etter salmonellaen da! Og skulle det være, så håper jeg det holder med å ikke spise kh. Da får du det som kalles smør på flesk. Og apropos det; før i tia, når noen frøs så fikk de beskjed om å spise en kotelett med fettranda på. Er det det vi holder på å skjønne nå?

Kos deg hos Fiskemannen, la ham gjerne se hvilken flott dame han "mister".

Jeg har savnet meg selv også, om det er en trøst Savner den standhaftige, men akkurat nå har hun pause mens dette-må-gjøres-prutti er innom. Da får fokuset ligge litt. Så blir det hardkjør på oss alle snart
Mamma, som er revmatiker, kjenner en varme 10-15 minutter etter måltid, særlig når hun har måltid bestående av (som regel) smør, fløte, rømme og majones. I og samme måltid. Da får hun en bølge av varme, og det er bra for en frossenpinne som hun er. Selv merker jeg ikke noe til det, jeg er naturlig hot. Snart kaldt og deilig ute, da setter forbrenningen inn igjen!

Håper litt på å ha som unnskyldning av sovesofaen er borte i morgen, men herregud, jeg kan vel være der uansett? Vet ikke helt om jeg vil være alene min siste natt i Tromsø. Snufs.

Gått lang tur sammen med bestis og vofs. Vi hadde en nesten-avskjedskveld med godis og film (uplanlagt, dog koselig overraskelse av samboeren hennes). Nå er det tilbake til rotet, skal legge meg snarest.
Håper dere sover godt og at morgenen deres blir fin. Si til dere selv høyt i morgen før dere drar på jobb at dere er fantastiske!

-Snorkesnarestprutti!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat