|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Tenkte på Rikke før i dag, godt å høre at hun har fullt opp med studier, men håper hun titter innom. Kanskje til helgen?
Bruser godt i magen etter brødinntak, men så var det også derfor legen rådet meg til å kutte ut karbs. Hadde to runder med salmonella fjor sommer, to ukers mellomrom. Om to år skal det undersøkes om det ble en skade, for med en gang jeg øker på karbohydratinntaket; i form av brød eller fiberrik mat forøvrig, så går det galt.
Nå er møbler hentet, kjøkkenutstyr blir hentet etter hvert, rockeringen min blir hentet i kveld. Har hatt visning her, og leiligheten blir overtatt på fredag av en koselig jente. Så, husleien får jeg tilbake (<3), og sykepengene blir (endelig) utbetalt enten i morgen eller fredag. Tok jo bare....7 uker.
Har 7 fulle kofferter her, og enda har jeg behov for i alle fall to til. Da medregnet alle dyner vakuumpakket. Håper å få dette i orden til i morgen, så tar jeg "fri"; middag med en venninne og film&overnatting(nei, ingen intimrunde) hos Fiskeren. Så er det igrunn bare vasking på fredag.
Så sliten før visningen var jeg, at jeg kasta opp! Men nå er det kvelds og litt film på pc.
Altså, fra 1. september er jeg på'an igjen. Tror magen er mer enn enig 
Smukkasane mine 
Godt å lese at du er tilbake snart Prutti; har savnet deg, rådene dine, kommentarer og perspektiver på ting.
Håper ikke du har skader etter salmonellaen da! Og skulle det være, så håper jeg det holder med å ikke spise kh. Da får du det som kalles smør på flesk. Og apropos det; før i tia, når noen frøs så fikk de beskjed om å spise en kotelett med fettranda på. Er det det vi holder på å skjønne nå?
Kos deg hos Fiskemannen, la ham gjerne se hvilken flott dame han "mister".
Sist redigert av Dollsine : 24-08-11 kl 21:49.
|