Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-11, 18:28   #3143
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

I all verden?? Hvor er alle sammen??

Jeg kan i alle fall fortelle at jeg har hatt kontakt med Rikkem0r; hun har begynt med studiene og er travelt opptatt med å bli kjent med de andre studentene

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

- jeg foretrekker rå og brutal sannhet framfor forsiktige ytringer innballet i hint og blikk
- vann, og magen står ut som en 18 måneder gammel elefant
- polarbrød - det bruuuuser i magen!

Og dette levde vi med uten å tenke over hva det gjorde med kroppen? Det er fint å kjenne hvordan reaksjonene EGENTLIG har vært Fysiologisk, nytt bekjentskap med seg selv
Jeg får sove hos fiskeren. Gosj, det blir vemodig. Han tok det litt tungt.

Du har så rett Prutti; dette gjorde vi før. Men bruser det i magen når du spiser brød? her i gården er som om jeg har spist sement Sikker på at ikke brødet er en del av den elefanten?

Så koselig at fiskeren ble vemodig da. Me like!

Rå og brutal sannhet er bra - noen ganger. Litt innpakket kan ofte være ok. Sier jeg, som er Fru Direkte herself.

Bente: Jeg liker at du fikk bekrefta at fettet også gir energi - og jeg er enig med deg i at en får lengre energi av det.

Vær stolt av deg selv som lot de to kakestykkene være!! Bukker og nikker for deg!!

Taaaakk til deg for de gode ordene til meg. Akkurat disse gjorde at vektskåla i dag tipper mot å møte dere.

Her i gården er dag to med møte-mat-utfordringer over. Det ble servert lunsjbuffet i dag, så da gikk det bra. Drikker masse vann og har fortsatt ost og egg i bakhanda. Det var igrunnen lurt å ta med seg det.

Nesten like lurt som å blande stevia engelsk toffee i cocosaen; jeg kunne spist den oljen hele dagen jeg nå Tar en skje på morgenen og en på ettermiddagen, og fryser mye mindre enn før. For en frossenpinne som meg er det jo noe nytt

Gleder meg til å logge på i kveld, håper dere er her da. Klemmer sendes herved både nordover og sørover

Svar med sitat