Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her. god morgen alle sammen så deilig at skolen har starta igjen. jeg få ungene ut døra på morran og kan sitte for meg selv med kaffe og pc før jeg går tur med hunden. og jeg kan gå hvor langt jeg vil uten at noen ringer etter 10 min og lurer på om jeg kan komme hjem snart pga søskenkrangling. jeg klarer tilogmad å rydde og vaske- noe jeg har problemer med da ungene er hjemme og roter ut igjen fortere enn jeg rekker å rydde og kostholdet er jo mye bedre når jeg kan lage meg noe ketosemat uten å tenke på at ungene skal ha mat samtidig og ikke liker ditten eller tåler datten, så kan jeg heller lage felles middag til de kommer hjem fra skolen og med all den tiden jeg plutselig hadde til rådighet nå, så tror jeg at jeg skal gå en tur til hundeparken. det er laaaangt å gå
Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.
god morgen alle sammen så deilig at skolen har starta igjen. jeg få ungene ut døra på morran og kan sitte for meg selv med kaffe og pc før jeg går tur med hunden. og jeg kan gå hvor langt jeg vil uten at noen ringer etter 10 min og lurer på om jeg kan komme hjem snart pga søskenkrangling. jeg klarer tilogmad å rydde og vaske- noe jeg har problemer med da ungene er hjemme og roter ut igjen fortere enn jeg rekker å rydde og kostholdet er jo mye bedre når jeg kan lage meg noe ketosemat uten å tenke på at ungene skal ha mat samtidig og ikke liker ditten eller tåler datten, så kan jeg heller lage felles middag til de kommer hjem fra skolen og med all den tiden jeg plutselig hadde til rådighet nå, så tror jeg at jeg skal gå en tur til hundeparken. det er laaaangt å gå
Ja, det er hæææærlig å være hjemmeværende..