Godmorgen alle skjønne damene mine!
Nå har jeg akkurat fått han instruktøren som skulle sove her i natt på flyplassen og hatt meg ett par kopper kaffe. Blir vel en kaffekopp til før jobb kl. 7 tenker jeg.... Ble bare 3 timer søvn i natt, måtte opp 4.15, siden flyet han gikk kl. 6. Måtte jo lage litt egg og bacon til han før jeg sendte han avgårde - god vertinne må man jo prøve å være
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Det blir spennende å høre hvordan du løste utfordringen Bente!
Vet du, det gikk utrolig greit i går. Jeg spiste et måltid med maaaaaasse fett før jeg dro dit og glemte faktisk å spise hele tiden jeg var der Får så mye energi av å instruere at adrenalinet holdt meg gående uten problem - samt at jeg tror at selv om man ikke får rask energi av denne kosten, så får man faktisk lenge energi av alt fettet. Så alt gikk faktisk over all forventning
Men en av jentene som er med og organisere kurs hadde bakt med kake og satt fram til kursdeltakerene, så etter at vi var ferdige gjorde det nesten litt vondt i sjelen å kaste de siste to kakestykkene som ikke var blitt spist. Har aldri vært så nær en uplanlagt sprekk før.... Men jeg overkom det, de gikk i søpla
og jeg var stolt av meg selv!!!
Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.
Hei hei!
Kjapt innom for å si hei og at jeg tok min siste røyk i går kveld!!! Nå har jeg slutta! Håper bare kiloene ikke kommer rasende på nå.
Må vel være ekstra flink med mat og trening i ukene fremover...forrige gang jeg slutta (slutta i nesten 2 år før jeg så smått begynte igjen, som festrøyk osv...) la jeg på meg 6-7 kg Det må ikke skje nå, det fikser jeg ikke!
Wow Foksy - så flink du er!!!!!!! Stå på jenta mi, dette klarer du! Jeg begynte også på å røyke igjen etter samlivsbruddet i fjor høst, men jeg har tenkt å ta kiloene vekk først, så får røyken komme i neste omgang.
Du vet du må bare komme inn her hvis det røyner på - vi skal støtte deg der også 
-Og selvsagt er du mer enn velkommen på treff vennen!!!! -Gleder meg såååå til å se dere alle.
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
OG: Dette treffet... I'm in. Kan ikke første helg i september eller lørdag 15 oktober, men utover det er jeg klar alle helger!
Helgen 28-29. oktober er umulig for meg, da har vi en salsahelg jeg har forpliktet meg til å være med og arrangere, men som sagt, ellers vil jeg prøve å være så fleksibel som mulig
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Aaaaah! Godt å sette seg ned!
Har hatt besøk i dag av en venninne jeg ser så altfor sjeldent. Hun er direkte som meg, det er litt...såsomså. Smak av egen medisin. Hun sa jeg hadde lagt på meg og måtte se til å skjerpe meg. Snarest. Jada, får vel gjøre det Men kommer tid, kommer råd, sant? Jeg tenker ikke så mye over det, jeg må ha mat i skrotten for å få noe energi til alt som må gjøres, og med oppussing og flytting, så blir det sånn det blir. Dessuten (enda en unnskyldning) takler jeg det bedre i mørket og vinteren. Rett og slett fordi jeg 100% utnytter kulden som bensin i forbrenningen.
Ta det med maten når det roer seg ned rundt deg du Pruttisen min, man greier ikke alt på en gang! Nå er det ikke mange dagene til alt stresset er over, du er flyttet tilbake til Bodø og ting roer seg ned rundt deg!
Jeg er også veldig direkte, men synes kanskje det der var litt vel direkte da. -Men dere kjenner vel hverandre godt, så da vet hun sikkert hva hun kan si til deg og ikke!
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Så....noen ord om treff.... Jeg har ikke svart på det spørsmålet, av den ganske enkle grunn at jeg ikke har visst svaret.... JA - jeg vil treffe dere. Og NEI - jeg vil ikke. Ambivalent sa vi; absolutt. Jeg vil gjerne bli kjent med dere på en annen måte enn via tastaturet, samtidig som jeg liker anonymiteten. Så pr i dag tror jeg at jeg sier som så, at finn en dato, del den med oss - og så bestemmer jeg meg. Vet det er dårlig gjort, men....
Selv om jeg forstår hva du mener Dollsine, og selvfølgelig ikke skal pushe deg på noen måte, så må jeg få lov til å si at jeg i alle fall hadde hatt fantastisk lyst til å treffe deg -Du er en viktig grunn til at denne tråden har blitt så fantastisk og positiv - alltid hjelpsom og har et godt ord til alle -Slike mennesker vil en gjerne også møte i det virkelige liv
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Nå er det jaggu ikke stort igjen her. Div. møbler er hentet av kjøpere (hvilket er fantastisk bra for pengboka), og mye pikk-pakk er lagt i kofferter (som ikke blir bra for pengboka). 7-9 kofferter som skal sendes med fly! Kan bli gøy. Tror jeg pakker meg såpass ut at ny beboer kan flytte rett inn - er så mange som bor i telt her nå. Jeg får sove hos fiskeren. Gosj, det blir vemodig. Han tok det litt tungt.
Så bra at du begynner å få orden på det - og at du fikk solgt det meste - ønsker deg masse lykke til med siste rest vennen
Åååå stakkars Fiskeren, han kommer nok til å savne deg ja! Han får resise ned på besøk da
Å, enda litt for tidlig å dra på jobb, jeg jobber ofte 7-3, liker å få litt ut av ettermiddagene så står heller opp litt tidlig normalt også - men ikke sååååå tidlig da. I dag håper jeg bare jeg kommer meg gjennom arbeidsdagen uten å kolapse.... Håper det ikke blir for mye mas, at jeg kan gjemme meg litt bak skjermen
Ha en god dag alle sammen!