Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-11, 01:11   #3141
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nja, men vet du, jeg foretrekker rå og brutal sannhet framfor forsiktige ytringer innballet i hint og blikk. Og ja, det er vann, og magen står ut som en 18 måneder gammel elefant - men det har jo vært verre, så jeg klager ikke. Goflet i meg polarbrød i ettermiddag, bare så det bruuuuser i magen!

Og dette levde vi med uten å tenke over hva det gjorde med kroppen? Det er fint å kjenne hvordan reaksjonene EGENTLIG har vært Fysiologisk, nytt bekjentskap med seg selv

Nå er det jaggu ikke stort igjen her. Div. møbler er hentet av kjøpere (hvilket er fantastisk bra for pengboka), og mye pikk-pakk er lagt i kofferter (som ikke blir bra for pengboka). 7-9 kofferter som skal sendes med fly! Kan bli gøy. Tror jeg pakker meg såpass ut at ny beboer kan flytte rett inn - er så mange som bor i telt her nå. Jeg får sove hos fiskeren. Gosj, det blir vemodig. Han tok det litt tungt.

Nå har jeg sittet lenge nok. Blir enda en stund til sovesofaen vises under alt. Må vel starte en plass Natta alle skjønningsar!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat