Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 23:37   #95
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Takk, xRainx Men jeg jukser jo når jeg ikke samtidig viser bilde av baken eller vommen i profil, høhø.

Det aller vanskeligste (skumleste) er skjørt, synes jeg! Men det er fordi... selv dydige kne-lange skjørt blir dødsskumle når rumpa er så stor, det føles som om stoffet slutter VELDIG mye høyere opp bak enn foran. Så det tør jeg sjelden, altså...

Vet du hva? Jeg er stolt av my big ass, eller den store ræva jeg selv ser - de andre sier den er flat Men det er fordi jeg har brukt tallrike timer i studio på å trene den sånn

Går gjerne i trange, korte skjørt, men har litt angst for å vise trusa bak liksom

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat