Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 22:35   #3139
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Aaaaah! Godt å sette seg ned!
Godt å se du er innom, Foksylady
Kanonbra med røykeslutt! Kanskje jeg skal henge meg med... Det verste er faktisk den koserøykingen, men snusen får ingen ta fra meg. Dessuten vises det ikke på meg at jeg snuser, så why bother. Noe å tenke på, gitt!

Rart å se hvor mørkt det er ute nå, enda så langt nord jeg er. Er jo blitt vant til den derre sola som steiker / lyset som skinner gjennom skyene døgnet rundt. Endelig kommer lykke, glede og ro - mørket Og nordlyset!

Har hatt besøk i dag av en venninne jeg ser så altfor sjeldent. Hun er direkte som meg, det er litt...såsomså. Smak av egen medisin. Hun sa jeg hadde lagt på meg og måtte se til å skjerpe meg. Snarest. Jada, får vel gjøre det Men kommer tid, kommer råd, sant? Jeg tenker ikke så mye over det, jeg må ha mat i skrotten for å få noe energi til alt som må gjøres, og med oppussing og flytting, så blir det sånn det blir. Dessuten (enda en unnskyldning) takler jeg det bedre i mørket og vinteren. Rett og slett fordi jeg 100% utnytter kulden som bensin i forbrenningen.

Ang. treff; er det best å ta Oslo? Hva med en Kiel/Køben-tur? 2 og 2 sammen i lugar trenger ikke nødvendigvis bli så dyrt. Slipper de fleste av oss hotell/overnatting i Oslo, selv om det ikke koster all verden 1 natt, f.eks. Kanskje det er for mye med en slik tur? Hadde i alle fall vært HIMMELSK deilig å treffe alle - og slippe ødelegge neglene på tastaturet

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat