Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 15:44   #19
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Depresjon og søtningsstoffer/magnesium?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Samme her. Jeg blir for tynn av streng ketolyse som ferdigslanket. Må tilføre litt ekstra sunne karbohydrater. Det er jo først ved fulle karbolagere i kroppen man risikerer å legge på seg.Mon tro hvor mange gram lageret vårt er på ca? Skal se om jeg finner svar selv. Ja, om kilden , dansukker) er rett: Glykogen er organismens glukoselager. Hos en voksen person er glykogendepotet i musklerne omkring 250 g og i leveren omkring 100g.

Av karbohydratkilder igår spiste jeg en stor salat, 11 nøtter og en pære. Det ble 30 g karbo totalt den dagen. Altså umulig å gå opp i fettvekt av om jeg ikke i tillegg overspiser.

De tre kiloene dere ser på tickeren min at jeg vil ned har jeg egentlig gått ned for lengst i og med at jeg har bygd muskler mens jeg slanket meg...Er ikke mange 50-åringer som er så muskuløse og spreke som meg Har en del løshud som jeg har nevnt tidligere og det drar ned inntrykket en del....min sønn sa til meg her forleden at jeg har kropp som en 18-åring...STOLT ble jeg da, ja..... Og han fikk en STOOOR klem....
Men det er meget mulig at jeg likevel går ned de tre kiloene da jeg er inne i en vektnedgangsperiode jeg ikke har helt kontroll over.....

Jeg er ikke over 50g kh per dag, og jeg er fortsatt i ketose til tross for poteten.....

Sist redigert av Bestemamma : 23-08-11 kl 19:35.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat