|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av Supera, her.
Jeg brukte reduksjonsmetoden nå og flaska var 7g lettere da jeg fylte opp spiseskjeen min til randen. Hm. Jeg ville heller sagt at spiseskjeene mine er bittelitt store enn at de er små. Jeg har et annet sett og de spiseskjeene er en del mindre.
Jeg tok to gode super av flaska som jeg har gjort de siste dagene og trodde at det skulle være ca to ss skjeer, men det var søren meg 45g! Så da ble det ca 90g udo's i dag da... Hvis jeg skal fortsette å drikke så mye udo's så kommer det ikke til å gå mye mat her... 90g udo's er jo søren meg 810 kcal bare det. Og så kommer cocosaen som nok er rundt der den også. Ikke det at jeg teller kcal, men det var jo ganske mye... Må jo nesten spise kun tørre kyllingfiléer utenom for å få i meg nok proteiner. 
Dine spiseskjer er kanskje så store ja, men en offisiell måleskje, spiseskje blir regnet til 15 ml. Jeg bruker et målebeger som jeg har fått fra apoteket og som er forholdsvis nøyaktig, jeg målte opp 15 ml og satte det på labvekta som er kalibrert og nøyaktig, da stod den å vippet mellom 12-13 gram. En vanlig kjøkkenskje og kjøkkenvekt er ikke nøyaktige nok til å måle dette, så når diett oppgir 1 ss tran til å være 11 g så stemmer nok det.
Når det gjelder dere som vil legge dette inn i diett.no så oppgir Udos næringsinnhold per serving, 1 tbsp. 15 ml (IKKE GRAM), da er det jo bare å regne om til hva 100 ml inneholder legge dette inn som en matvare i diett også bare angi daglig mengde.
Supera: jeg ser også det kalorimengden har økt betraktelig etter dette oljekjøret og jeg er en av de som må passe godt på inntaket, derfor jeg bruker målebeger. Blir ikke så mye mettere av alle disse oljene heller som mange beskriver, så jeg ser at jeg ligger litt for lavt på proteininntaket (spesielt siden jeg trener mye) om dagen, men fettinntaket er spot on da 
Jeg dreiv også å bare tok en sup i begynnelsen men det blir fort mye, samme gjelder for fløte o.l. den der lille skvetten blir fort 50 g også har man det gående.
|