|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heng på Bente! Husk masse vann mens du holder på. Dette klarer du
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Print ut bilder av deg selv der bildene gir deg den effekten at du tenker for deg selv "sa.... i he... ALDRI IGJEN!" Heng på kjøleskapet, ha det liggende i en bok, heng det på speilet på badet, i gangen. Det hjelper mot det meste...
Lurt!
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
jeg har vært på en kombinert time; 30 min spinning og 45 min stram opp!
Jeg lærte faktisk en gang at stivhet har ingenting med uttøyning å gjøre, det kommer oftest når man gjør øvelser eller fysisk arbeid man ikke er vant med. Derfor forsvinner som regel stølheten etterhvert som man blir bedre trent 
Der satte du spikern på hodet! Jeg er faktisk sjelden i ro. Derfor blir jeg også stiv og støl når jeg er det. Det tar jeg som et sunnhetstegn jeg Og så flink du er som spinner og strammer opp!
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Så flinke dere er! Men når jeg vet at alterntivet til trening ikke er en gåtur, men ingen aktivitet i det hele tatt?
Merk at jeg er jenta som i tredjeklasse på barneskolen ville slutte på håndball fordi jeg ble svett !! Liker ikke å bli sliten og svett 
Så gå i butikken og kjøp en boks fløte! Du trenger ikke bli svett; ikke tenk trening men bevegelse. Magen har godt av at vi beveger oss. Og blodsirkulasjon osv. Rusle en tur rundt omkring. Tanken om trening kan få en og enhver av oss til å gjemme oss, sånn sett er det lettere å gå for å kjøpe den fløten. Eller noe annet. Et frimerke. En annen dag sender du det brevet du kjøpte frimerke til. Osv.
|